2012. október 27., szombat

Faragványaim

Így nevezem a munkáimat.

Valamikor csontot faragtam, később tojáshéjat, áttört mintával.
Elég hosszú ideje fába faragok. Nem tanultam sehol, egyedül kísérleteztem ki, hogy mit hogyan csináljak. Többnyire könyvekből, fényképről nagyítottam vagy másoltam át fára a mintát, vagy pedig létező domborműveket más méretben megfaragtam.




Az utóbbi időben szívesen faragok címereket. Elsőnek a nagyfalusi és nyárádgálfalvi Fekete család címerét, majd Sepsiszentgyörgy város címerét faragtam ki, diófából. Ezt látták ismerősök, batárok, és többen megkeresetek azzal, hogy az ő családjuk címerét is véssem fába, eddig három ilyen címert adtam át a megrendelő ismerőseimnek.

A munkáimat nagy örömmel alakítgatom, és sok türelem és hosszú idő kell, amígy egy újabb mű elkészül.

Kedvtelésből faragok, örvendek az újabb megrendeléseknek is, mivel a családunk számára személyes érintettségű munkákat már kimerítettem. Akit érdekel családfájának a története, és örvendene a családi hagyományaira emlékeztető művészi értékű munkának, kérem keressen meg e-mailben vagy hívjon fel a jobb oldalon látható telefonszámon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése